יום חמישי, 10 ביוני 2010

כמו שפנה


גם אם אתם לא מעריצים של תכניות הדגל של !E, לא יכול להיות שפספסתם בחודשיים האחרונים את התרחיש הבא לפחות פעם אחת: אתם מסתובבים איפשהו, בבית שלכם או בבית של חברים. הטלוויזיה עומדת על !E כי ראיתם את ג'ואל מקהייל, או את "מאחורי הקלעים" של הסרט האחרון של פולנסקי. אתם מרגישים בבית, בטוחים וחסרי דאגות. ואז - פתאום! רעש! צעקות בוקעות מהטלוויזיה: "שנה לא פשוטה עברה על קנדרה והאנק".
אתם דופקים ריצה לסלון, מחפשים בפאניקה את השלט, ואחרי שהורדתם את הווליום מחריש האוזניים של הפרומואים של !E, אתם נרגעים, ומבינים שיש עוד עונה לתכנית המציאות של קנדרה ווילקינסון, לשעבר אחת מבנות הזוג הקבועות של יו הפנר; שהיא כבר לא ילדה (כבר בת 25), שהיא כבר שנים לא נוגעת בסמים (ואנחנו חשבנו שאת השורה הזאת מ"אישה יפה" לא נמצא במציאות. אבל ברצינות - היא מעידה על עצמה שהחלה להשתמש בסמים בגיל 10), היא עזבה את אחוזת פלייבו ב- 2008, מצאה לה שחקן פוטבול (האנק בסקט), התחתנה וילדה בן (האנק בסקט ג'וניור). דבר אחד לא השתנה. היא עדיין חושבת שהיא תזנח כל סטייק בחמאת כמהין בשביל ארוחה ב"אוליב גרדן".

לקראת עליית העונה השלישית, שהתחילה עכשיו אצלנו ב-!E, קנדרה קידמה מהאתר האישי שלה את הווביסודס האלו, שהם חיקוי של התכנית, כשבתפקיד קנדרה מופיעה שחקנית צעירה שמצליחה לעשות גרסה מצוינת לצחוק המרתיח שלה. אז אם לא את המקור, כדאי לראות לפחות את החיקוי.

וכמובן, שבשבילנו זו תאווה לחך. אחרת לא היינו כאן.


הנה הפרק הראשון של הווביסוד:



עשיתי ערימות של קוק בגיל 11. קנדרה, מתוך E! THS



הבטחנו זה לזו (שאת תקבלי קורת גג ואני אוכל לזיין עוד שתי בחורות על בסיס קבוע). קנדרה והף.



הצליח לתפוס בלונדינית טבעית. קנדרה והאנק בסקט.




והנה פייק קנדרה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה