יום שבת, 19 ביוני 2010

או מיי לורדס, פרינסס אוף מארס


הפעם הראשונה שבה נתקלנו בטרייסי לורדס, בתור מבינים במידה מועטה כמה שאפשר בהיסטוריית הקולנוע הפורנוגרפי, הייתה כשהיא תרמה קול שני לאחד השירים היותר אהובים עלינו מתוך אלבום הבכורה של המאניק סטריט פריצ'רס, "Little baby Nothing". אפשר לסכם שזו הייתה תחילתה של מערכת יחסים לא רעה.
הפעמים הבאות כבר כללו מבט קצת יותר עמוק אל ההיסטוריה של הפורנוגרפיה האמריקאית. איך זה שג'נה ג'יימסון נשארה אייקון עד היום? איך זה שפאריס הילטון לא אוהבת לזוז במיטה, אבל הפכה לכוכבת פורנו גדולה יותר מהבחורות של סנופ? ואיך זה שטרייסי לורדס, היא היחידה בעולם שהצליחה לזיין לתעשיית הפורנו את הצורה?

למי שלא בקי בסיפור, לורדס העפילה למעמד של כוכבת פורנו רצינית לפני שהגיעה לבגרות. וזה בדיוק היה הקלף שלה; היא נעצרה אבל החליטה, בחכמה רבה, לתבוע את כל מפיצי הסרטים שבהם כיכבה, בתואנה לניצול קטינה. החומרים הוסרו מהמדפים בחשש רב לכך שעוד תביעות יקומו, כי המוסר המערבי תומך, באופן מעוות למדי, בעמדה של אחת מעשירות התעשייה. וזו החליטה להתחיל את חייה מחדש, וללא זכר מקריירת המשחק המפוקפקת שעשתה.

מהכסף שהרוויחה מתביעות הענק ומהזמן שבו הספיקה להיות אחת מגדולות הז'אנר, לורדס חיה עד היום. אבל בגלל שתאוות התהילה לא עברה לה מעולם, למעשה, אלא רק התעדנה מעט, היא ממשיכה לחלטר בכל מיני תפקידי משנה בטלוויזיה האמריקאית.
היא גם ניסתה את מזלה בקריירה מוזיקלית שכשלה, כי הרי אסור לנו לשכוח שבכל זאת מדובר בזנזונת עם חוש טוב לעסקים. אבל למאניק סטריט פריצ'רס היא עשתה רק טוב.
לורדס בסופו של דבר הסתפקה בקמיאוז ב"נשואים פלוס", ב"מלרוז פלייס", וב"בנות גילמור", ובכמה סרטי טלוויזיה.
ג'ואל מקהייל ההורס גילה לנו בשבוע האחרון שהיא משתתפת ביחד עם עוד מוצר של תרבות גבוהה - אנטוניו סבאטו ג'וניור חסר התכלית - ב"Princess of Mars", סרט מ- 2009 שיצא ישר לספריות ה-DVD.
יש בו נסיכה מתערטלת (לורדס שלנו, כמובן), יש בו גיבור מיוסר עם עבר עשיר בצבא ארה"ב, ויש בו יצורים שמיימיים מכוערים כמו קופים, אבל עם חוש הומור.
אז החלטנו לתת לכם טעימה.


רואים שיש לה טעם. לורדס.



הנה דוגמא ליכולות המשחק שלה:



ואם כבר, אז חייבים להציץ על אנטוניו סבאטו ג'וניור מגלה את נסתרות היקום ללא חולצה:



כבר שנים שהיא מנסה להיות בחורה קלאסית. לורדס.



לורדס מתארחת אצל משפחת באנדי:


והנה היא בתור ריקי, החברה האפילו יותר זנותית של סידני ב"מרלוז פלייס":






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה